نویز روی مسیر زمین میتواند سبب بروز مشکل در بسیاری از مدارات شود. این نویز به خاطر تفاوت ولتاژ زمین بین بخشهای مختلف مدار است، ناشی از سیگنالهایی که از طریق امپدانس زمین، هم مقاومتی و هم القایی، جریان مییابند. یک صفحه زمین، امپدانس و درنتیجه نویز زمین را کاهش میدهد. ممکن است همیشه یک صفحه زمینادامه مطلب ...
نویز روی مسیر زمین میتواند سبب بروز مشکل در بسیاری از مدارات شود. این نویز به خاطر تفاوت ولتاژ زمین بین بخشهای مختلف مدار است، ناشی از سیگنالهایی که از طریق امپدانس زمین، هم مقاومتی و هم القایی، جریان مییابند. یک صفحه زمین، امپدانس و درنتیجه نویز زمین را کاهش میدهد. ممکن است همیشه یک صفحه زمین موردنیاز نباشد و این به حساسیت مدار به نویز و نیز فرکانس مدار بستگی دارد.
سلام شما به یک رله لچ با دو کنتاکت نیاز دارید تا جهت ولتاژ معکوس شود. که با سوئیج forward بر روی محرک 3 و با سوئیچ reverse بر روی محرک 1 تنظیم می شود. علاوه براین به سوئیچ های دیگری نیز در دو سر دیگر محرکها نیاز دارید که باید بر خلاف کنتاکت های موجود سیم کشی شوند.
سلام
شما به یک رله لچ با دو کنتاکت نیاز دارید تا جهت ولتاژ معکوس شود. که با سوئیج forward بر روی محرک 3 و با سوئیچ reverse بر روی محرک 1 تنظیم می شود. علاوه براین به سوئیچ های دیگری نیز در دو سر دیگر محرکها نیاز دارید که باید بر خلاف کنتاکت های موجود سیم کشی شوند.
اولا، همانطور که در شماتیک خود نشان دادید، تغذیه رله باید 5 ولت باشد نه 3.3 ولت. 3.3 ولتی که شما استفاده کردید برای راه اندازی رله بسیار کم است و فقط می توانید با آن ال ای دی ها را روشن کنید. ثانیاً چیزی که باید بررسی کنید ولتاژ پایه Vin است، زمانی که روشن و خاموش می شود.
اولا، همانطور که در شماتیک خود نشان دادید، تغذیه رله باید 5 ولت باشد نه 3.3 ولت. 3.3 ولتی که شما استفاده کردید برای راه اندازی رله بسیار کم است و فقط می توانید با آن ال ای دی ها را روشن کنید. ثانیاً چیزی که باید بررسی کنید ولتاژ پایه Vin است، زمانی که روشن و خاموش می شود.
تاثیر یک ماسفت اضافه در pull down network
با فرض اینکه این یک مدار دیجیتال هست ظرفیت خازنی بین گیت و درین ممکنه باعث کند شدن سرعت تغییرات خروجی بشه.
با فرض اینکه این یک مدار دیجیتال هست ظرفیت خازنی بین گیت و درین ممکنه باعث کند شدن سرعت تغییرات خروجی بشه.
مشخصات عمومی را وارد کنیدصفحه زمین
نویز روی مسیر زمین میتواند سبب بروز مشکل در بسیاری از مدارات شود. این نویز به خاطر تفاوت ولتاژ زمین بین بخشهای مختلف مدار است، ناشی از سیگنالهایی که از طریق امپدانس زمین، هم مقاومتی و هم القایی، جریان مییابند. یک صفحه زمین، امپدانس و درنتیجه نویز زمین را کاهش میدهد. ممکن است همیشه یک صفحه زمینادامه مطلب ...
نویز روی مسیر زمین میتواند سبب بروز مشکل در بسیاری از مدارات شود. این نویز به خاطر تفاوت ولتاژ زمین بین بخشهای مختلف مدار است، ناشی از سیگنالهایی که از طریق امپدانس زمین، هم مقاومتی و هم القایی، جریان مییابند. یک صفحه زمین، امپدانس و درنتیجه نویز زمین را کاهش میدهد. ممکن است همیشه یک صفحه زمین موردنیاز نباشد و این به حساسیت مدار به نویز و نیز فرکانس مدار بستگی دارد.
کنترل چند موتور- روبه جلو و عقب
سلام شما به یک رله لچ با دو کنتاکت نیاز دارید تا جهت ولتاژ معکوس شود. که با سوئیج forward بر روی محرک 3 و با سوئیچ reverse بر روی محرک 1 تنظیم می شود. علاوه براین به سوئیچ های دیگری نیز در دو سر دیگر محرکها نیاز دارید که باید بر خلاف کنتاکت های موجود سیم کشی شوند.
سلام
مشخصات عمومی را وارد کنیدشما به یک رله لچ با دو کنتاکت نیاز دارید تا جهت ولتاژ معکوس شود. که با سوئیج forward بر روی محرک 3 و با سوئیچ reverse بر روی محرک 1 تنظیم می شود. علاوه براین به سوئیچ های دیگری نیز در دو سر دیگر محرکها نیاز دارید که باید بر خلاف کنتاکت های موجود سیم کشی شوند.
ESP8266
اولا، همانطور که در شماتیک خود نشان دادید، تغذیه رله باید 5 ولت باشد نه 3.3 ولت. 3.3 ولتی که شما استفاده کردید برای راه اندازی رله بسیار کم است و فقط می توانید با آن ال ای دی ها را روشن کنید. ثانیاً چیزی که باید بررسی کنید ولتاژ پایه Vin است، زمانی که روشن و خاموش می شود.
اولا، همانطور که در شماتیک خود نشان دادید، تغذیه رله باید 5 ولت باشد نه 3.3 ولت. 3.3 ولتی که شما استفاده کردید برای راه اندازی رله بسیار کم است و فقط می توانید با آن ال ای دی ها را روشن کنید. ثانیاً چیزی که باید بررسی کنید ولتاژ پایه Vin است، زمانی که روشن و خاموش می شود.
مشخصات عمومی را وارد کنید