راه اندازی یک آزمایشگاه الکترونیک خانگی

بی شک یکی از اولین قدم ها در برپایی یک آزمایشگاه خانگی که نیاز افراد علاقه مند به الکترونیک، دانشجویان این رشته و مهندسینی می باشد که به صورت آزاد کار می کنند، مجموعه ای از قطعات الکترونیکی پر کاربرد می باشد که به صورت مرتب و آماده در جعبه های کشویی مخصوص قرار داده شده اند.

فروشگاه RoboEQ به منظور تسهیل در راه اندازی آزمایشگاه های الکترونیک خانگی، اقدام به تهیه جعبه های قطعات پر کاربرد نموده است. این جعبه ها در دو مدل پر تعداد و کم تعداد می باشد که افراد می توانند با توجه به نیاز خود یکی از موارد پر تعداد و یا کم تعداد را انتخاب کنند. کلیه جعبه ها دارای کشوهایی می باشد که دارای Lable بوده و قطعه موجود در هر کشو مشخص می باشد.این جعبه ها شامل موارد زیر است. برای مشاهده محتویات و تعداد هر کدام از قطعات روی لینک مربوط کلیک کنید.

جعبه 12 خانه آیسی های کاربردی

جعبه 60 خانه مقاومت کامل 50 تایی و 100 تایی که شامل مقاومت های پرکاربرد 5% رنج E12 می باشد.

جعبه 35 خانه خازن پیکو و نانو فاراد20 تایی و 50 تایی که شامل خازن های عدسی و پلی استر پر کاربرد در مدارات الکترونیکی است.

جعبه 35 خانه سلف میکرو هانری10 تایی و 50 تایی که شامل سلف های مقاومتی و بشکه ای می باشد و در مدارهای فیلتر و سوئیچینگ کاربرد دارند.

جعبه 12 خانه ترانزیستورهای پر کاربرد20 تایی و 50 تایی که شامل جفت های ترانزیستوری از BJT تا MOSFET و از توان های پایین تا توان های بالا می باشد.

جعبه 12 خانه پتانسیومترهای پر کاربرد20 تایی و 50 تایی که شامل پر کاربردترین پتانسیومترها است.

جعبه 12 تایی دیودهای زنر پر کاربرد20 تایی و 50 تایی که شامل زنرهای 0.5 وات با ولتاژهایی که بیشتر مورد استفاده هستند می باشد.

جعبه 12 خانه دیود و پل دیود پر کاربرد5 تایی و 20 تایی که شامل انواع مختلف دیودهای معمولی، شاتکی و… و پل های دیود با جریان های مختلف است.

جعبه 12 خانه آیسی های کاربردی5 تایی که شامل آیسی های مختلف از جمله آپ امپ، مبدل ها، درایورها و… می باشد.

جعبه 15 خانه آیسی های سری 74 پر کاربرد5 تایی و 50 تایی که شامل پرکابردترین آیسی های منطقی سری 74 است.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پر بازدید ترین مقالات