حساب کاربری
  • آیا بدون ثبت حساب کاربری می توان خرید انجام داد ؟

    خیر؛ ثبت کلیه سفارشات سایت فقط با داشتن حساب کاربری امکان پذیر است. در صورت هر گونه ابهام در روند ثبت‌نام ، می توانید با فروشگاه تماس گرفته و از بخش فروش ، راهنمایی بگیرید.

  • آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

    بله؛ شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس در قسمت داشبورد با کلیک روی سربرگ "ویرایش مشخصات" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    بله؛ برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه "سفارش های ثبت شده" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش
  • دوست دارم اینترنتی خرید کنم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

    علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت روبوایکیو، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت روبوایکیو با کلیک روی نماد ،از صحت آن اطمینان پیدا کنید.همچنین روبوایکیو با بیش از 17 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد روبوایکیو استفاده کنید.همچنین برای مشتریانی که ساکن اصفهان و حومه هستند امکان پرداخت وجه، بعد از تحویل گرفتن بسته از پیک و پرداخت وجه به پیک را دارند.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    بله؛ شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن فرد تحویل داده شود؟

    بله؛ پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ،در مرحله "انتخاب آدرس"، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

  • آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام یک شخص حقوقی یا یک شرکت صادر شود؟

    بله؛ پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید در مرحله "انتخاب آدرس"، مشخصات کامل شرکت یا شخص حقوقی مورد نظر را وارد نمایید.

  • چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

    با عضویت در سایت می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. بعد از عضویت شما دارای مدیریت سفارش
    می شوید به این صورت که لیست خریدهای شما در دسترس و قابل ویرایش خواهد بود. علاوه بر آن در قسمت پیگیری سفارش به راحتی می توانید شماره پیگیری خود را وارد کرده و از شرایط بسته خود آگاه شوید. در صورت نیاز می توانید با شماره تلفنهای 03132404438 و 03132404439 تماس گرفته و از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    بله؛ این کالا ها را نیز می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید و به همراه کالاهای موجود ثبت و در صورت تمایل پرداخت خود را انجام دهید. کارشناسان فروش روبوایکیو پس از بررسی اقلام ناموجود، با شما تماس گرفته و مدت زمان انتظار برای تهیه کالا را به اطلاع شما می رساند.

  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

    در صورتی که سفارش به انبار، جهت بسته بندی ارسال نشده باشد امکان ابطال وجود دارد. ولی چنان که سفارش توسط انباردار بسته بندی شده باشد امکان ابطال وجود ندارد.

  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟

    خیر؛ پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، در صورتی که نیاز به هماهنگی باشد، کارشناسان فروش روبوایکیو با شما تماس خواهند گرفت.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    اولویت با ارسال های اینترنتی می باشد.درصورتی که تعداد کالاهای سفارش شما زیاد نباشد امکان سفارش تلفنی بعد از ساعت 16 وجود دارد.

کالاهای عرضه شده
  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی برای کمک به من وجود دارد؟

    روبوایکیو همواره در تلاش است تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.در صورتی که توضیحات محصول برای پاسخ به سوال شما کافی نبود ، می توانید در پایین صفحه محصول و در قسمت "پرسش و پاسخ" ، سوال خود را مطرح نمایید کارشناسان فنی روبوایکیو در کمتر از 3 ساعت کاری ، پاسخ سوال شما را داده و از طریق پیامک به اطلاعتان خواهند رساند.

  • کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

    کالاهایی که موجود نیستند، اگر تامین کالا از داخل باشد بین 1 تا 5 روز کاری و اگر تولیدی یا وارداتی باشد بین 15 روز تا سه ماه تهیه می شوند.
    برای اطلاع دقیق از این زمان می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان فروش روبوایکیو پس از بررسی در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی کنند.

  • آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

    کلیه قیمت ها و موجودی ها در سایت به روز می باشد ، لذا صرفا کالاهایی که در سبد خرید شما در سربرگ " ارسال پس از تامین" باشد در انبار موجود نیست و این کالا یا کالاها برای تهیه تعداد مازادی که به سبد خرید اضافه کردید نیاز به بررسی توسط تیم بازرگانی روبوایکیو دارد.

  • آیا ویژگی هایی که برای محصول نوشته شده همان ویژگی های واقعی محصول است؟

    بله؛ اغلب اوقات مطابقت دارند ولی با توجه به اینکه برخی از اطلاعات از دیتاشیت محصول استخراج شده ، اعداد نامی محصول است و بسته به کیفیت محصول ممکن است تا حدودی متفاوت باشد. در صورت مغایرت می توانید از طریق سامانه پشتیبانی در حساب کاربری ، برای مرجوع نمودن کالا و بازگشت وجه خود طبق شرایط گارانتی محصول ، درخواست خود را ثبت کنید.

  • آیا تعداد خرید از یک ‌کالا محدودیتی دارد؟

    خیر؛ نه تنها در خرید تعدادی کالا، هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه سفارشات تعدادی بسته به کالاهای مورد نظر و تعداد درخواستی شامل تخفیف های گوناگونی خواهند شد. همچنین اگر تعداد مورد نظر بیشتر از موجودی کنونی فروشگاه باشد در اغلب موارد امکان تهیه آن در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت ها از بازار های داخلی و خارجی خواهد بود.

پرداخت
  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

    1- پرداخت آنلاین (کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب)
    2- کارت به کارت
    3- واریز به حساب
    4- پرداخت نقدی یا با کارتخوان به پیک (در شهر اصفهان)
    5- ارسال کالا و سپس دریافت وجه (مخصوص موسسات ،دانشگاه ها و پژوهش سراها)

  • با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

    شما می‌توانید با استفاده از همه ی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت روبوایکیو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

    گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ،شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برنگشت با بانک عامل پرداخت اینترنتی، تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  • آیا می‌‏توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

    برای خریدهای جزئی این امکان وجود ندارد، در صورتی که از تولیدکنندگان و یا شرکت ها هستید شرایط خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید
    admin@roboeq.ir

  • آیا می‌توانم با چک مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

    برای خریدهای جزئی این امکان وجود ندارد، در صورتی که از تولیدکنندگان و یا شرکت ها هستید شرایط خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید
    admin@roboeq.ir

ارسال سفارشات
  • به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

    با توجه به شهر و محل های انتخابی ، روش های مختلف زیر برای انتخاب وجود دارد :
    1- پست پیشتاز (زمینی)
    2- پست ویژه (هوایی)
    3- تیپاکس
    4- ترمینال
    5- پیک موتوری
    6- تحویل حضوری از فروشگاه

  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

    هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، وزن مرسوله ، محل تحویل و نوع ارسال در سایت به صورت اتوماتیک محسابه می شود و در سبد خرید در مرحله "انتخاب آدرس" قابل مشاهده است.

  • آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

    زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند زمان ثبت سفارش ، محل تحویل و روش ارسال متفاوت است. در صورت هرگونه ابهام می توانید با فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

  • پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد تا به دستم برسد؟

    زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند زمان ثبت سفارش ، محل تحویل و روش ارسال متفاوت است. ولی پس از بسته بندی نهایی سفارش در انبار روبوایکیو ، در صورت انتخاب پست ویژه ، 1 تا 2 روز کاری ؛ پست پیشتاز ، 2 تا 4 روز کاری ؛ تیپاکس 1 تا 3 روز کاری ؛ ترمینال 1 تا 2 روز کاری ؛ پیک 1 تا 3 ساعت کاری و تحویل حضوری 1 تا 2 ساعت کاری تا تحویل به دست مشتری حدودا زمان میبرد.

  • آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

    بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 24 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
    https://tracking.post.ir
    همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید. یا از لینک زیر استفاده کنید :
    https://tipaxco.com/tracking

  • ارسال سفارشات از طریق ترمینال به کدام شهرها امکان‏‌ پذیر است؟

    ارسال از طریق ترمینال برای سفارش‌هایی امکان پذیر است که از اصفهان روزانه اتوبوس به شهر مقصد را دارند.

خدمات پس از فروش
  • آیا امکان بازگرداندن قطعات وجود دارد؟

    بله؛ کلیه محصولات داخل سایت روبوایکیو طبق شرایط گارانتی از طریق حساب کاربری و قسمت "سفارش های ثبت شده" امکان ثبت درخواست مرجوعی وجود دارد. لطفا قبل از ثبت درخواست مرجوعی با مراجعه به صفحه محصول از نوع گارانتی محصول مطلع شده و شرایط گارانتی را مطالعه بفرمایید.

  • اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

    در صورت وجود مغایرت می توانید از طریق سامانه پشتیبانی در حساب کاربری ، برای مرجوع نمودن کالا و بازگشت وجه خود طبق شرایط گارانتی محصول ، درخواست خود را ثبت کنید.لطفا قبل از ثبت درخواست مرجوعی با مراجعه به صفحه محصول از نوع گارانتی محصول مطلع شده و شرایط گارانتی را مطالعه بفرمایید.

  • اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

    در صورت وجود ایراد فنی یا ظاهری می توانید از طریق سامانه پشتیبانی در حساب کاربری ، برای مرجوع نمودن کالا و بازگشت وجه خود طبق شرایط گارانتی محصول ، درخواست خود را ثبت کنید.لطفا قبل از ثبت درخواست مرجوعی با مراجعه به صفحه محصول از نوع گارانتی محصول مطلع شده و شرایط گارانتی را مطالعه بفرمایید.

  • در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

    پس از ثبت درخواست مرجوعی و قبول شدن اولیه درخواست توسط تیم پشتیبانی ، کالای مرجوع شده بررسی می شود و پاسخ نهایی بررسی تیم فنی نهایتا تا 3 روز کاری به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورت توافق به عودت مبلغ به حساب فرد یا کیف پول حساب کاربری ، مبلغ طی 1 روز کاری عودت داده خواهد شد.

قیمت
  • آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

    بله؛ روبوایکیو به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات موجود عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.کالاهای ناموجود در سایت نیز با قیمت نزدیک به قیمت روز درج شده اند ، که در صورت هرگونه مغایرت ، این قیمت با مشتری پس از ثبت سفارش هماهنگ خواهد شد.

  • آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی ، قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

    بله؛ اگر از همکاران ما هستید سفارش خود را در سایت ثبت نموده تا بررسی شود و باتوجه به تعداد کالا بهترین قیمت به شما پیشنهاد شود.

  • آیا قیمت‌‏های روبوایکیو نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

    همواره روبوایکیو سعی داشته تا قیمت بهتری نسبت به بازار ارائه دهد. لذا در صورت مشاهده قیمت کمتر در فروشگاه های دیگر ، می توانید با استفاده از گزینه "ثبت قیمت کمتر" در صفحه محصول ، درخواست بررسی قیمت را برای کارشناسان فروش روبوایکیو ثبت کنید تا در کمتر از 1 روز کاری درخواست شما بررسی شده و نتیجه به اطلاع شما برسد.

  • در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است پس از ثبت سفارش به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

    در صورتی که مبلغ سفارش ، پرداخت شده باشد مبلغ کالاهای موجود تغییر نخواهد کرد ولی چنان چه مبلغ را واریز انجام نشده باشد نوسانات قیمت با شما هماهنگ خواهد شد.