راهنمای پشتیبانی و بازگشت کالا

لطفا قبل از ثبت درخواست پشتیبانی یا مرجوعی ، صفحه «قوانین پشتیبانی و مرجوع سفارش» را با دقت مطالعه بفرمایید. 
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا ایراد در کالا، بایستی درخواست پشتیبانی خود را حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت بسته از طریق «حساب کاربری» و در قسمت «سفارش های ثبت شده» ، ثبت نمایید.
همچنین تمامی درخواست های شما از قسمت «پشتیبانی» در حساب کاربریتان قابل پیگیری می باشد.
برای این کار به روش زیر عمل نمایید :
1. وارد حساب کاربری خود شوید.
2. روی «حساب کاربری» و سپس روی «سفارش‌های ثبت‌شده» کلیک کنید.

 
3. بعد از یافتن سفارش موردنظر روی مشاهده کلیک کنید.
4. روی دکمه «درخواست مرجوعی» کالای موردنظر کلیک کنید.
 

5. در منوی بازشده دلیل بازگشت کالا را در قسمت توضیحات بنویسید.


6. همچنین تعدادی از آن کالا را که می‌خواهید مرجوع نمایید، در فیلد مربوطه وارد کنید.
7. با زدن بر روی گزینه «افزودن تصویر» می‌توانید تصاویر مرتبط با علت بازگشت کالا را بارگذاری کنید.
8. با زدن دکمه «ثبت» درخواست شما برای واحد پشتیبانی ارسال می‌شود.


9. همواره می‌توانید با زدن دکمه «پیگیری مرجوعی» وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.


10. پس از بررسی درخواست شما و درج پاسخ توسط پشتیبان، پیامکی دریافت می‌کنید که شما را به صفحه درخواست هدایت می‌کند.
درخواست‌های بازگرداندن کالا معمولاً بین یک تا دو روز کاری پاسخ داده می‌شوند.
 
با تشکر از همکاری شما