با سلام خدمت مدیران روبوایکیو
بنده یک فروشگاه اینترنتی الکترونیک تازه راه انداختم
مشکلی که جدیدا برام پیش اومده (البته با افزایش تعداد محصولات و تنوع بالای قطعات به وجود اومده) اینه که بعضی وقت ها که سفارش ها زیاد میشه بعضی قطعات کم و زیاد میزاریم یا اشتباه میزاریم.
از بین چند تا فروشگاهی که خرید میکنم، سایت روبوایکیو و دیجی کالا روی کالاهایی که میفرستن بارکد میزنن که روبوایکیو با تفاوت اینکه اگر از یک محصول چند تا بخری ، یک لیبل میزنه روش ولی دی جی کالا بابت هر قلم خرید یک لیبل میزنه
خب به نظرم درصد خطای دیجی کالا خیلی خیلی کم در حد 0 هست
چون برای هر سفارش باید تمام بارکد ها توسط بارکد خوان خونده بشه تا بسته بندی نهایی بشه
ولی سیستم شما ممکنه نفری که داره قطعات رو میشماره و داخل یک کیسه بریزه و روش لیبل بزنه ، خطای انسانی داشته باشه و خطا به وجود بیاد
و خب تا الان ندیدم خطایی رخ بده
حالا سوالم اینه که چطور شما این خطای انسانی رو جلوگیری میکنید؟
سلام من تا به حال مشکلی نداشتم و اگر هم داشتم در کسری از ثانیه تیم پشتیبانی حضوری برام اوکیش کرده