دستهبندی کالاها
بدون نتیجه
- نیمه هادی
- المان پسیو
- ابزارآلات و تجهیزات
- الکترومکانیکال
- رباتیک
- تغذیه، توان و قدرت
- کانکتور
-
سنسور
-
ماژول و برد توسعه سنسور
- سایر ماژول و برد توسعه سنسور
- ماژول سنسور اثر انگشت
- ماژول سنسور تشخیص حرکت و PIR
- ماژول سنسور جریان
- ماژول سنسور حرکت و موقعیت
- ماژول سنسور دما و رطوبت
- ماژول سنسور فشار
- ماژول سنسور گاز
- ماژول سنسور لمسی
- ماژول سنسور مغناطیسی
- ماژول سنسور نوری
- ماژول فاصله سنج
- ماژول فرستنده و گیرنده مادون قرمز
- ماژول قطب نما و زاویه سنج
- سنسور صوتی و میکروفون
-
ماژول و برد توسعه سنسور
- روشنایی، نمایشگر و LED
-
ماژول و ابزار توسعه
- پروگرامر، دیباگر و شبیه ساز
-
ماژول
- سایر ماژول های کاربردی
- بخار سرد و پیزوالکتریک
- تگ و ماژول RFID
- ماژول LED
- ماژول حافظه
- ماژول درایور و کنترلر موتور
- ماژول دوربین
- ماژول رابط
- ماژول رله
- ماژول شبکه و اترنت
- ماژول فرستنده/گیرنده RF
- ماژول مبدل داده
- ماژول منطقی برنامه پذیر
- ماژول نمایشگر
- ماژول و برد توسعه سنسور
- ماژول و کیت توسعه میکروکنترلر و پردازنده
- سیم و کابل
- تجهیزات نمونه سازی و ساخت
- کیت و منابع آموزشی
- اپتوالکتریک
- تجهیزات حرارتی
- حفاظت از مدار
- اتوماسیون و برق صنعتی و ساختمان
راهنمای پشتیبانی و بازگشت کالا
لطفا قبل از ثبت درخواست پشتیبانی یا مرجوعی ، صفحه «قوانین پشتیبانی و مرجوع سفارش» را با دقت مطالعه بفرمایید.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا ایراد در کالا، بایستی درخواست پشتیبانی خود را حداکثر طی 7 روز کاری پس از دریافت بسته از طریق «حساب کاربری» و در قسمت «سفارش های ثبت شده» ، ثبت نمایید.
همچنین تمامی درخواست های شما از قسمت «پشتیبانی» در حساب کاربریتان قابل پیگیری می باشد.
برای این کار به روش زیر عمل نمایید :
1. وارد حساب کاربری خود شوید. 2. روی «حساب کاربری» و سپس روی «سفارشهای ثبتشده» کلیک کنید.
3. بعد از یافتن سفارش موردنظر روی مشاهده کلیک کنید. 4. روی دکمه «درخواست مرجوعی» کالای موردنظر کلیک کنید.
5. در منوی بازشده دلیل بازگشت کالا را در قسمت توضیحات بنویسید.
6. همچنین تعدادی از آن کالا را که میخواهید مرجوع نمایید، در فیلد مربوطه وارد کنید. 7. با زدن بر روی گزینه «افزودن تصویر» میتوانید تصاویر مرتبط با علت بازگشت کالا را بارگذاری کنید.
8. با زدن دکمه «ثبت» درخواست شما برای واحد پشتیبانی ارسال میشود.
9. همواره میتوانید با زدن دکمه «پیگیری مرجوعی» وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.
10. پس از بررسی درخواست شما و درج پاسخ توسط پشتیبان، پیامکی دریافت میکنید که شما را به صفحه درخواست هدایت میکند. درخواستهای بازگرداندن کالا معمولاً بین یک تا دو روز کاری پاسخ داده میشوند.
با تشکر از همکاری شما